Alla inlägg den 27 februari 2013

Av emilia - 27 februari 2013 14:55

Hej alla! i fredags fick jag veta att jag skulle få börja på ridskola. jag blev hur glad som helst!!!!

jag gick in på ridskolans hemsida och tittade lite då såg jag att det fanns hundar de var jättesöta!!  

igår var mamma och jag i täbban för att vi skulle handla vårkläder till mig och vi åkte till XXL och köpte ridhjälm, handskar och ridväst. det var efter det som vi åkte till täbban.

jag sa till mamma att jag var hungrig så vi gick till en resturang där dom hade sushi och massa annat.

jag och mamma delade på en sushi och en tallrik med kyckling och ris efter det gick vi till HM och handlade

en jeansjacka, en hästtröja och ett par jeans till mig. sen gick jag till djuraffären och mamma gick till Ålens.

efter det åkte vi hem och jag gick ut till kaninerna....BYE!  

PS. jag fick ett rött tuggummi i täbban.!!!

Av emilia - 27 februari 2013 14:50

hej alla!! just nu har jag sportlov. på fredag ska jag gå på BIO med mina kusiner. viska se på RÖJAR RALF. det ska bli hur kul som helst!!!

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards