Alla inlägg den 5 februari 2013

Av emilia - 5 februari 2013 18:38

 hej alla! idag efter skolan var jag på läxhjälp. jag hållde på att plugga till kemiprovet... jag gjorde sällskap hem med min kompis som jag skulle dansa med idag. vi åt jättemycket mellis för det var inte så god mat i skolan. jag tog lite ris en liten kycklingbit, lite annanas och några morötter.

alltså var jag jättehungrig!! idag sa våran danslärare att vi var så duktiga så att vi skulle få en svårare dans för att den gruppen över oss hade gjort den mycket sämre än oss! blev glad när jag fick höra det!!!

nu börjar REA måste sluta nu!!Bye  

Av emilia - 5 februari 2013 18:30

hej alla! i måndags var det studiedag för mig! jag, pappa, och mina två småsyskon åkte till simhallen. jag och min lillasyster var i den stora poolen. plötsligt kom en badvakt och sa att vi inte fick ha cyklop för att dom kunde gå sönder...VADÅ GÅ SÖNDER?????? vad är det för en knäpp regel!!!???? jag blev skitsur och gick till pappa som tur var så fick vi en glass och sen åkte vi hem. det var inte så kul som jag hade trott men aja.. det var badvaktens fel tycker jag!!Bye    

Av emilia - 5 februari 2013 18:19

 på loppisen tjänade vi 15 kronor var. efter loppisen packade jag mina grejer för att jag skulle hem om en timme. efter att jag hade packat klart ville vi gå ut till hennes kaniner och gosa lite, jag gick fram till ena kaninen (dom var ute på tomten) hon kom fram och nosade på mig sen naffsade hon mig i benet! det gjorde lite ont och nu har jag ett märke där. men sen när jag gick fram till henne igen så började hon att bita på mina svarta gummistövlar! jag sprang där ifrån men hon sprang efter mig! det låter konstigt men det var faktiskt jätteläskigt!!!!!! efter en stund kom mina föräldrar och hämtade mig då när jag kom hem åkte vi till mormor och morfar och fikade. sen åkte vi hem igen och jag skulle plugga till mitt no-prov (kemi prov).  ......Bye!

  
  
        
        
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards