Alla inlägg den 1 februari 2013

Av emilia - 1 februari 2013 17:25

 hej alla! jag och min kompis gick till dansen fem i tre. vi kom dit åtta minuter innan dansen började. när dansen hade slutat gick jag hem. när jag kom hem kände jag att jag var jättesugen på citrontuggummi. jag sprang in och tittade i min hollisterpåse,där låg mitt tuggummipacket. till er som inte vet det så var jag med mamma i täbban, vi gick in på stadium och hollister. på hollister fick jag en nionrosa munkjacka som jag ville ha. och på stadium fick jag ett par dansshorts. efter att jag hade tagit mitt tuggummi gick jag ut till kaninerna oc städade övervåningen på deras bur. och nu sitter jag här  och skriver mamma vill att jag ska sluta sitta vid datorn. jag måste plugga till mitt kemiprov som är på onsdag. måste börja plugga nu..Bye  

Av emilia - 1 februari 2013 13:16

 hej alla! nu är jag hemma från skolan!! jag var precis hemma hos en kompis och nu är vi hemma hos mig. mamma är på IKEA och handlar när hon kommer hem ska vi åka till täbban (täby centrum) nu kommer mamma vänta... måste sluta skriva bye!

Av emilia - 1 februari 2013 07:28

hej alla! jag ska precis gå till skolan men jag hinner skriva lite iallafall. idag gick jag upp tio över sju, jag hade lagt fram kläder igår innan jag skuklle gå och lägga mig. jag hade längtat tills idag för idag är det fredag och jag slutar kvart över tolv. direkt när jag kommer hem ska jag och mamma åka till täby centrum och handla ett par dansbyxor till mig, sen ska vi gå in på hollister och titta lite, jag hoppas att jag får nåt!

när vi kommer hem ska jag och min kompis gå till dansen. efter att dansen har slutat tänker jag skynda mig hem för jag måste städa kaninernas skitiga kaninbur.

det är nog allt jag kommer göra idag. Men just det! imorgon börjar ju melodifestivalen!!!! jag längtar dit.....kanske ska heja på Yohio.måste gå...Bye  ps: Jag tog detta får för att min lillasyrra tittar på fåret shuan nu.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards